vrijdag 18 februari 2011

Gerecycleerde zuipgatbroek . Tante Tuut .



 De zuipgatbroek (zo'n broek met een heel laag kruis) die ik voor mijn dochter gemaakt heb van gerecycleerde jeansbroeken is een feit. Het was een heleboel meet en paswerk en met de verschillende kleuren jeansstof is het toch nog iets leuks geworden. Ceintuurbandjes en zakjes, ze zijn allemaal hergebruikt. Mijn dochter Carmela was er heel blij mee en zei dat ik nog aan zo'n projecten mocht meedoen (hint mama!)



Tot het volgende puntje van mijn lijstje.
Groetjes van Tante Tuut.

6 opmerkingen:

vilterietje zei

heb je een patroon gebruikt voor deze broek, of zelf ontworpen? het ziet er heel professioneel uit! lieve groet, riet:)

inge zei

vermoedelijk een heel klus maar een tevreden dochter is al heel veel ;-)

Unknown zei

Qua recyceren mag dat tellen! Ziet er heel speciaal uit, en hip! wat een moeder al niet doet om dochterlief gelukkig te zien hé!

Unknown zei

rechtzetting: recycleren, het 'elletje' staat er niet tussen!

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

@vilterietje, er is eigenlijk geen patroon, de broek heeft vorm gekregen naarmate ik aan het naaien was, ik kan me toch niet aan een patroon houden, moet er altijd het één of ander aan veranderen :-)

Michaja zei

Wat goed gedaan zeg!
Fijn weekend!!!