woensdag 9 februari 2011

De postbode bracht me iets moois!

Deze morgen wou ik de deur uit gaan toen de postbode net aan m'n huisje kwam en met een brede glimlach de bruine, mooi versierde envelop aan mij overhandigde. "Pa'ti" zei hij (para ti-voor jou). De envelop alleen al was de moeite waard om te bekijken met allerhande leuke knipsels en zelfs een recept van bloemkoolsoep met Franse kaas-notentosti (heb ik al reeds in mijn kookschrift gelijmd).


Heel voorzichtig deed ik het pakje open, ik wist al wat het was want een tijdje geleden deed ik mee met de sjaalswap bij Viltenrietje. En wat er tevoorschijn kwam was een supermooie Vilten Sjaal en als extraatje een paar leuke oorbellen, gemaakt door Cri-cri. Van harte bedankt! Op twee maanden tijd heb ik twee vilten sjaals ontvangen door twee super mensen. Ik koester ze als ware schatten want ik weet dat ze gemaakt zijn met liefde.


Zo, mijn dag kan alvast niet meer stuk, ik voel me dolgelukkig en dat zend ik uit naar jullie allemaal!
!Hasta pronto amigos!
Cariñas de Tante Tuut

9 opmerkingen:

Michaja zei

Wat een prachtige sjaal. Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent.
Liefs Michaj

Helmi zei

Wat mooi, dit is toch bijzonder dat dit soort dingen in "blogland" gebeuren.
Een fijne dag, Helmi

Gewoon Greet zei

Heel erg mooi inderdaad! en ook zo speciaal dat
iemand daar zoveel tijd en liefde in kan steken
om zoiets moois te maken.
liefs

zsazsazsu zei

prachtig hoor ! En zo je ogen dichtknijpen voor de felle zon doet ons hier dromen ;-)

inge zei

wat ben ik blij dat hij eindelijk aangekomen is en jij er blij mee bent ;-)

Greet zei

heel mooi! een supercadeau!

Patty Biermans zei

Wat een prachtig kado! Daar kun je elke dag van genieten. Knufzz...Peebee

Abacaxi & Hortelã zei

Wat een lief cadeau en wat bijzonder zeg die hele blogwereld! Echt genieten zoveel moois!
Bisous uit Versailles, Chantal

vilterietje zei

peachtige sjaal en hij staat je geweldig!
ook de sjaal die je zelf maakte: heel bijzonder:)