zondag 25 december 2011

Kerstwandeling in natuurgebied Torcal - Antequera . Tante Tuut .

Hierbij laat ik jullie meegenieten van onze vroege kerstwandeling in het prachtige natuurgebied van de Torcal in Antequera (Zuid-Spanje). We zijn vrij vroeg vertrokken 's morgens want we wilden absoluut alleen zijn om van de stilte te kunnen genieten en we hadden geluk.

Ik kan het iedereen aanraden om zeker dit natuurverschijnsel in de Torcal te gaan bezichtigen en er één van de wandelingen te doen. Je moet wel goed de paden en pijlen volgen want je bent er zo verdwaald en met je gsm ben je daar niks want er is geen bereik meer vanaf 1km van het bezoekingscentrum.

Nog een prettige Kerst voor iedereen en tot gauw!

5 opmerkingen:

inge zei

heerlijk in rust je verbinden met moeder Aarde ...een zalig kerstidee...

Helmi zei

Heerlijk, ik zou zo met je mee willen wandelen. Fijne dagen!

vilterietje zei

wat meer kun je wensen voor kerstmis? all i want for christmas..............:)

Unknown zei

Prachtig ziet het er uit in Torcal!
Wij hebben niet veel gewandeld met de Kerstdagen, veel te druk geweest. Maar met Nieuwjaar houden we het rustig, en dan trekken we zeker en vast naar buiten!!! ik geniet nog een beetje van mijn blogpauze. Hasta luego, Hilde

Patty Biermans zei

Dit is prachtig, wat wil je nog meer met deze dagen! knufzz...peebe