donderdag 26 april 2012

Leren spinnen met een spinnewiel . Tante Tuut .

Spinnenwiel Spinsels
Vandaag zet ik iemand in de bloemetjes en ik wil die persoon ook bedanken, alhoewel de persoon van die blog mij helemaal niet persoonlijk kent, toch heeft zij me ertoe aangezet om met het spinnen te beginnen. En alhoewel ik door drukke schrijfbezigheden nu weinig aan spinnen toekom, toch gaat mijn hart ernaar uit.

Ik zag deze tutorial op de blog van Petronille en ik dacht wow dit wil ik ook kunnen, ik spin wel regelmatig met mijn drop spindle maar op zo'n spinnewiel kunnen spinnen is toch nog iets anders hé. Ik ben zo blij met mijn Ashford Kiwi spinnenwiel! Als je deze tutorial hebt gezien dan kun je zo aan de slag. Nogmaals bedankt Petronille! Super!


3 opmerkingen:

petronille zei

Wat ontzettend aardig dat je zo'n "reclame" voor me maakt. Ik ben blij dat ik je dat kleine zetje heb kunnen geven. Het is zó rustgevend om te spinnen... Jammer dat ik er niet altijd de tijd voor neem, want ik heb nog ruim voldoende wol dat staat te wachten. Ik hoop dat je nog af en toe de tijd hebt om wat te spinnen. Groetjes, Petra

Unknown zei

zo zie je maar dat je nog inspiratie kan opdoen bij het doorsnuisteren van blogs! veel spinplezier tante Tuut! groetjes, Hilde

inge zei

geniet ervan ...ik wed dat je binnenkort de mooiste garens spint ...