woensdag 3 oktober 2012

Vlieg eens een hond over - Spaanse Galgo's


Galgo's Spanje
Eindelijk, ik ben terug! In September ben ik op vakantie geweest naar mijn familie en vrienden in België. Toen ik vertrok heb ik drie mooie windhonden (galgo's) vanuit Spanje begeleid die in België een nieuwe thuis stonden te wachten. Alles is zeer goed verlopen en de volgende keer wil ik dit zeker terug doen. Wat een lieve dieren!!

Heeft iemand interesse om dit ook te doen, neem dan contact op met Galgo Aid Europe. In het filmpje kan je de drie honden zien die nu een nieuwe thuis in België hebben.

Hasta Pronto!

3 opmerkingen:

sillie zei

prachtig initiatief!!!

Griet Verheyen zei

Bedankt om deze lieverdjes over te vliegen ! Dit betekent heel wat voor onze organisatie "Galgo Aid Europe" Daarom hartelijk dank in naam van alle hondjes ! En eentje ervan is bij ons terecht gekomen ! Atilla, de beige/bruine galgo ;-) Hij is het intussen hier al goed gewoon en geniet samen met zijn vriend Beau van zijn luilekker leven hier :-) Nogmaals hartelijk dank !
xxx

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Ooo wat leuk Griet dat je iets laat weten en ik heb het met veel plezier gedaan hoor!
Abrazos!