zondag 13 maart 2011

De "Mixed Media" site van Gary Reef

Ik heb me aangesloten bij de "Mixed Media" site van Gary Reef, zie badge hiernaast in de rechtse kolom. Onlangs zag ik op een blog, ik weet niet meer welke blog, een video van Gary Reef en meteen was ik verkocht. Na zijn naam te googlen en me in zijn website te verdiepen kwam ik aan te weet dat hij ook een ning-site had waar je allerlei technieken en andere cursussen online kunt volgen. Je moet wel lid worden (wat gratis is) om van de vele voordelen te kunnen genieten, maar het is zeker de moeite waard. Voor speciale cursussen moet je wel betalen, maar de prijs ligt, vergeleken met andere online cursussen, helemaal niet zo hoog.

Zijn manier van presenteren vind ik heel aangenaam, met de nodige humor en zijn filosofie daar kan ik mij ook wel achter zetten (Klik op wisdom op zijn site). Dus geniet van de video en tot de volgende!
Cariños de Trudis

5 opmerkingen:

vilterietje zei

cool filmpje! wat een killycranky guy!
zal zijn website zeker nog eens bekijken:)

zsazsazsu zei

Hij is precies ook een beetje mixed heb ik zo de indruk :-)

inge zei

schitterend, ik heb me ook ingeschreven !

Patty Biermans zei

Heerlijk!!! Dank voor het delen, zal de website eens gaan bekijken. Knufzz...Peebee

Mandy zei

Geweldig dat er mensen zoals hij zijn! Prettige gast.