vrijdag 7 oktober 2011

Joepie, bijna Vakantie!

Het Mooie Krekengebied
Heel binnenkort vertrek ik op vakantie om mijn familie en vrienden te gaan bezoeken. Enkele weken alleen rondhotsen en af en toe eens relaxen en genieten. Mijn moeder zal het in ieder geval heel leuk vinden om me terug te zien en ik natuurlijk ook. Een jaartje vliegt toch zo voorbij!

Dochter en manlief daarentegen blijven op het thuisfront om hier alles draaiende te houden, die hebben al een natte vakantie gehad in juli... en de hond die zal zoals elk jaar terug enkele dagen op zoek zijn naar me. Ik heb al wat wintertruikes gewassen want de eerste dagen zal ik het koud hebben, het is hier overdag toch nog altijd meer dan 30 graden.

Het zal dus eventjes stil zijn op mijn blogje en na de vakantie vliegen we er met nieuwe moed erin!

Tot later en de groetjes van
Tante Tuut

5 opmerkingen:

vilterietje zei

tante tuut gaat op vakantie en neemt mee: een regenjas, een regenkap, regenlaarzen, paraplu, winterjas, wintertrui, winterbroek.......zou tante tuur niet lieve thuisblijven:)

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Haha Riet, kon ik de zon maar met me meenemen, ik zou ze over Nederland en Belgie laten schijnen :-)

Janny de Roo zei

Ik ben het helemaal eens met vilterietje hoor...lekker in de warmte blijven, maar ik begrijp dat je je familie ook graag weer eens ziet! Veel plezier in elk geval...

Unknown zei

geniet van jouw vakantie in Belgiƫ! het weerzien met familie en vrienden zal jouw hartje wel verwarmen! ;-))) lieve groetjes, hilde

inge zei

veel plezier in ons kikkerlandje en tot spoedig !!