dinsdag 29 maart 2011

Allerlei Poppenhoofdjes

Het is wat je kunt noemen "druk" geweest. Een heleboel creatieve energie overspoelt ons huisje. Mijn man Wim filosofeert er lustig op los in zijn gedichten en de drang om een boek te schrijven komt steeds dichterbij. Dus in die richting kunnen we ook nog wat verwachten.
Mijn eerste vilten hoofdje
Carmela (ons dochter) heeft haar aanvraag ingediend om haar 2 jaar bachillerato te kunnen doen in Martin Rivero (hier in Ronda) voor Bellas Artes (Schone Kunsten). We duimen dat het lukt want het dichtstbijzijnde instituto is dan in Antequera. De vele tekeningen die ze maakt kan je zien op haar blogje "El Arte de Carmy". Ze is helemaal in de ban van Victoria Francés en haar Gotische Romantiek.
Fimo hoofd
Ikzelf heb me aangesloten bij verschillende groeperingen op het net en ik leef me vrolijk uit. Afgelopen weken heb ik gewerkt aan poppenhoofdjes, ik ben ook bezig om een abstracte acrilico te maken en probeer het aquarel verven onder de knie te krijgen. Vandaag werk ik verder aan mijn A.T.C.'tjes, maar meer nieuws hierover later.
Mysterieuse Waffy's
En nu ga ik eens kijken wat jullie allemaal hebben gedaan de afgelopen week.
Groetjes en tot later van de bezige bijen.

11 opmerkingen:

Unknown zei

waaaw, da's inderdaad druk geweest bij jullie! Fijn voor jou dat je jouw 'nieuwe creatieve draai' gevonden hebt, je zal wel handen tekort komen! Grappig die poppenhoofdjes. Ook ben ik erg benieuwd naar het boek van Wim. Zal dat in Spaans of Nederlands zijn?
En dochter Carmela is ook goed bezig! Heeft de creativiteit duidelijk met de genen meegekregen. Ben eens gaan piepen op haar blog en ben maar direct volger geworden. Tekentalent heeft ze zeker en vast!!! Hopelijk kan ze weldra in Martin Rivero haar talenten verder ontwikkelen! Veel succes aan de hele artistieke familie! Cariños, Hilde ;)))

inge zei

fimo...heerlijk materiaal, ik maakte er hele trollen van of waren het meer mensjes...heb er ooit eens over geblogd... misschien maak ik deze zomer nog eens mijn ´vuurvrouwke´...het sneuvelde vorig jaar ...leuk je zo bezig te zien...

Margreet zei

Je bent lekker crea geweest :-)
Wat zijn die Waffy's leuk! Het vilt en fimo hoofd is ook knap vormgegeven.
Ik heb ooit 1 bosbewonertje gemaakt, trol dus, ontzettend leuk om te zien maar helaas niet voor vervolg vatbaar wegens mijn lastige handjes.
Des te meer geniet ik van zulke crea's van anderen.

Succes met jullie kunstzinnige 'projecten' :-)
groetjes van Margreet

Saartje zei

Ziet er allemaal héél leuk uit! Veel succes met al die creativiteit!
Groetjes van Saartje

zsazsazsu zei

Talentvolle dame hoor !

vilterietje zei

echt zó leuk! zeker die waffies vind ik lachen:)

Michaja zei

Fimo daar wil ik ook nog steeds mee aan de slag.

Patty Biermans zei

Zal ook duimen voor je dochter, ze maakt prachtige tekeningen! En die kopjes....gewéldig! Ben benieuwd hoe het aquareleren je af gaat. Ik vind het erg moeilijk, dus ik ben heel nieuwsgierig hoe jij het vindt. Knufzz...Peebee

Saartje zei

Hoi Trudis,
Kijk even op m'n blog, ik heb je de "liebster blog" gegeven!
Groetjes van Saartje

brigitte.bauwens3 zei

leuke poppetjes zeg ! De trollekopjes die zijn al in Brugge en binnenkort arriveren ze i Ronda. Tot ziens !

TinnyMey zei

die sind lustig...:-))